Winkelmand

Garantie

Kwaliteit staat bij Timmy’s Carpboat Products hoog in het vaandel. We geven om onze producten en doen er alles aan om deze in topconditie aan je te leveren. Ondanks dat kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Kijk voor meer informatie op deze pagina, waarop je alles kunt lezen over het retourneren van een product en de te ondernemen stappen bij een defect product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@timmyscarpboatproducts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voorzien van webshop keurmerk
Betaal veilig en snel in de checkout
Betaal je bestelling veilig en achteraf met Klarna
Verzending wereldwijd mogelijk
De waardering van www.timmyscarpboatproducts.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 79 reviews.