Veelvoorkomende vragen beantwoord
Veelgestelde Vragen
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal goed is gegaan. We helpen je graag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Kijk voor alle informatie over de afhandeling van klachten op onze pagina over garantie en klachten.
Voor alle informatie en de (wettelijke) regelgeving omtrent het terugsturen van een product op onze pagina over retourneren.
Dat is vervelend! We gaan er alles aan doen om het defect zo snel mogelijk te verhelpen. Kijk op de pagina over retourneren over de stappen die je kunt volgen in het geval van een defect product.
De lengte van jouw steekstok hangt af van verschillende dingen, die we duidelijk hebben omschreven in dit artikel. Het korte antwoord is als volgt.
Bereken de gemiddelde diepte waar je de boot wil vastleggen (bijvoorbeeld 1.5 meter), tel daarbij op hoe diep je de steekstok de bodem in draait (bijvoorbeeld 1.5 meter bij een middel harde bodem) en bedenk hoe ver je wil dat de steekstok uitsteekt boven je boot (bijvoorbeeld 1 meter, zodat je erop kunt leunen als je in je bijbootje stapt of wanneer je je rodpod op de steekstok wil bevestigen). Al met al kom je in dit voorbeeld uit op 1.5 + 1.5 + 1 = 4 meter lange steekstokken.
Je kunt de steekstokken in allerlei samenstellingen bestellen, net wat jij fijn vindt. Van de volle lengte van 4 meter tot 4 steekstokken van 1 meter: alles is mogelijk. Zijn jouw steekstokken te kort? Bestel dan eenvoudig een verlengdeel extra, want de steekstokken van Timmy’s kunnen eindeloos worden verlengd.
Heb je een pakket bestelt dat groter is dan 1.75 meter of zwaarder dan 23 KG? Dan zal je pakket geleverd worden door Focuskoeriers. In dit geval krijg je geen Trace & Trace code, maar een e-mail met informatie over de aflevering van jouw pakket.
Je kunt de zending niet online volgen, maar bij Focuskoeriers kun je erop rekenen dat er geleverd wordt op het afgesproken moment. Is dit niet het geval, dan wordt er op voorhand contact met je opgenomen door Focuskoeriers.
Het kan zomaar voorkomen dat je plotseling weg moet en dat er niemand aanwezig is op het afleveradres. Wanneer je een zending gaat ontvangen van Focuskoeriers kun je contact op nemen via de e-mail. Je kunt dit doen door te reageren op de e-mail met informatie over je bestelling. Krijg je geen gehoor, bel dan even één van de medewerkers.
Let op! Als de koerier het pakket niet kan afleveren zullen er opnieuw verzendkosten moeten worden betaalt. De koerier laat nooit zonder instructies het pakket achter. Zorg er dus altijd voor dat er geleverd kan worden. Dit kan bijvoorbeeld door een briefje op de deur te plakken met een tekst zoals “Afleveren bij de buren op huisnummer (**)”.
Ga je een pakket van PostNL ontvangen, dan hoef je geen actie te ondernemen. Je kunt dan eenvoudig de Trace en Trace code volgen op PostNL en zo blijf je op de hoogte van wanneer jouw pakket opnieuw wordt aangeboden of geleverd is bij een PostNL locatie in de buurt.